Cafetaria Lekker Hoor organiseert een feestelijke middag

Cafetaria Lekker Hoor

Delfzijl - Cafetaria Lekker Hoor bestaat dit jaar 5 jaar. Dit zal zondagmiddag 27 augustus gevierd worden. Tijdens deze feestelijke middag is er muziek aanwezig inclusief een optreden van de bekende Gre Parelmoer. Men kan tegen een vrijwillige bijdrage een ritje maken op een trike of bike en deze bijdrage gaat naar Stichting Walk On.

Dennie Jager ambassadeur van stichting Walk On zal deze middag ook aanwezig zijn. De 22 jarige Dennie uit Wagenborgen is door een dwarslaesie niet meer in staat om te lopen. In 2014 knalde hij met zijn brommer tegen een elektriciteitskastje. Hij kan niet meer lopen, maar lopen is wat hij wil. Dit is allemaal mogelijk d.m.v. een Exoskelet.

Een Exoskelet is een speciaal pak dat mensen met een verlamming weer kan laten lopen. Helaas kost zo’n pak enorm veel geld. Dennie heeft de stichting Walk On opgericht om geld in te zamelen. Niet alleen voor zijn Exoskelet, maar ook om mensen met dezelfde aandoening te helpen. De stichting wil graag het geld inzamelen om een onderzoeksteam in Groningen op te zetten.

Nu wil cafetaria Lekker Hoor heel graag met hun vijfjarig bestaan stichting Walk On hierbij helpen. Maar dit kunnen we natuurlijk niet alleen. Kom jij ook? Dat zou het feest compleet maken! Kun je er niet bij zijn, maar wil je wel doneren aan Stichting Walk On? Dat kan heel eenvoudig via de doneer-knop op onze website. Help Dennie en meer mensen met een dwarslaesie om weer te kunnen lopen.

Alvast bedankt en tot dan!

Zondagmiddag 27 augustus
Cafetaria Lekker Hoor