Zomerreces en komkommertijd? Vakantie

Ook voor de Stichting Walk On is het zomer, maar dat wil niet zeggen dat we stil zitten en aan het luieren zijn! Achter de schermen zijn we (zoals altijd) druk bezig. Er is een promotiefilm in de maak en er komen weer een paar evenementen aan waar we met de Stichting Walk On aanwezig zullen zijn, of waar de stichting als goed doel aan is gekoppeld.

Hieronder de geplande activiteiten voor augustus en september:

Vijf jarig bestaan van Cafetaria Lekker Hoor in Delfzijl

Tijdens deze feestelijke middag is er muziek aanwezig inclusief een optreden van de bekende Gre Parelmoer. Men kan tegen een vrijwillige bijdrage een ritje maken op een trike of bike en deze bijdrage gaat naar Stichting Walk On.

Wij willen Cafetaria Lekker Hoor erg bedanken voor het initiatief en we hopen natuurlijk op een grote opkomst en mooi weer!

RUN Winschoten

Al sinds 1976 wordt op de tweede zaterdag in September de RUN in Winschoten gehouden. De 50km, 100km en 10x10 estafette worden gelopen op een parcours van 10km lang door Winschoten en Heiligerlee. Het parcours is met de Jones Counter opgemeten en voldoet daarmee aan de voorwaarden voor Nederlandse, Europese en Wereldrecords.

Stichting Walk On is met een stand aanwezig in de sporthal bij de start/finish.

• Datum: zaterdag 9 september
  • Locatie: Mr. D.U. Stikkerlaan 6 in Winschoten
  • Meer info: www.runwinschoten.nl

Tocht om de Noord

Sinds 2006 wordt het Wandelfestival Tocht om de Noord georganiseerd. Een ontdekkingstocht door de provincie Groningen met jaarlijks nieuwe thema’s, nieuwe culturele uitingen, nieuwe dorpen, nieuwe routes, nieuwe doorsteekjes! Altijd volgens de eerste 2 regels van het Gronings volkslied: Van Lauwerszee tot Dollard tou en van Drenthe tot aan ‘t Wad! Een culturele ontdekkingstocht, die de wandelaar jaar in jaar uit verrast met een bijzonder Gronings avontuur!

Stichting Walk On is op beide dagen met een stand aanwezig bij de finish in Uithuizen.

• Datum zaterdag 23 en zondag 24 september
  • Locatie: Sportcentrum de Mencke, Sportlaan 4, Uithuizen.
  • Meer info: www.tochtomdenoord.nl

Wij worden heel enthousiast van zulke leuke evenementen en hopen op veel bezoekers.

Kun je er niet bij zijn, maar wil je wel doneren aan Stichting Walk On? Dat kan heel eenvoudig via de doneer-knop op onze website of via de doneer-knop op onze Facebookpagina!