Cafetaria Lekker Hoor 5 jaar. Trikers, bikers en Parelmoer!

Cafetaria Lekker Horen Zondag

Delfzijl – Cafetaria Lekker Hoor uit Delfzijl bestaat dit jaar 5 jaar en dat werd op 27 augustus jl. groots gevierd. De eigenaar Ben Schuiling probeert vanaf de oprichting meer te zijn dan een cafetaria alleen en dat kwam deze dag zeer goed naar voren!

Schuiling is lid van de Stichting de CS-Riders, een stichting die wordt vertegenwoordigd door motorrijders en trikers. Hij had zijn collega’s gevraagd om te komen, zodat mensen tegen een vrijwillige bijdrage een ritje konden maken achterop een trike of bike. Deze bijdrage kwam ten goede aan van Stichting Walk On en dat hebben we geweten: de opkomst was zeer groot en de opbrengst overweldigend!

Op deze stralende zondagmiddag was er voor elk wat wils; de kinderen konden zich vermaken op maar liefst twee verschillende springkussens en er was muziek aanwezig inclusief een optreden van de bekende Gre Parelmoer.

Met een opbrengst van €1000 willen we de CS-Riders, Gre Parelmoer, alle vrijwilligers en in het bijzonder Cafetaria Lekker Hoor enorm bedanken voor dit initiatief en de geweldige middag.

Voor meer foto's van het 5 jarige jubileum van cafetaria Lekker Hoor "Klik hier"

Over Cafetaria Lekker Hoor

Over Stichting CS-Riders
CS-Riders is een stichting die wordt vertegenwoordigd door motorrijders en trikers ongeacht merk of type motor of trike en afkomstig uit alle lagen van de samenleving. De leden van deze organisatie vormen een broederschap en zetten zich in voor het geluk van kinderen.

Website: www.cs-riders.nl

Over Gre Parelmoer
Gre Parelmoer is zangeres, entertainer en comédienne. Ze deed in 2009 mee aan het programma ‘Popstars’ van SBS6, waarbij ze door mocht naar de theaterronde. Haar andere carrière is hoofd van de huishouding bij de Koningin van Pieterburen.

Website: www.gre-parelmoer.nl

Over Stichting Walk On
Stichting Walk On is opgericht in maart 2016 en zet zich in om mensen met een dwarslaesie weer te laten lopen. Mensen met een dwarslaesie zijn vandaag de dag ‘veroordeeld’ tot hun rolstoel en de Stichting Walk On zet zich in om de politiek en de zorgverzekeraars ervan te overtuigen dat deze veroordeling achterhaald is. Met behulp van een exoskelet kan een dwarslaesiepatiënt weer leren lopen!

Website: www.stichting-walk-on.org