Steun Stichting Walk On met een kopje koffie bij het Rozenpaviljoen!

Run Winschoten 2017

Winschoten - Op zaterdag 9 september wordt voor de 41e keer de RUN in Winschoten georganiseerd. Stichting Walk On is hier ook aanwezig (bij de start/finish) en je kunt onze stichting steunen door te genieten van een kopje koffie of thee bij het Rozenpaviljoen. Hoe?

Het Rozenpaviljoen is bereid gevonden om Stichting Walk On consumptiebonnen te laten verkopen. Deze kosten €2,50 per stuk en hiervan gaat een deel naar Stichting Walk On. Deze consumptiebon kun je op 9 september 2017 ‘verzilveren’ bij het Rozenpaviljoen in Winschoten voor een kopje koffie, thee of een glas fris.

Zo geniet je tijdens de RUN in Winschoten van een drankje in het mooie Rozenpaviljoen en steun je Stichting Walk On; 2 vliegen in 1 klap!

Wij worden heel enthousiast van zulke leuke evenementen en hopen op veel bezoekers. Kun je er niet bij zijn, maar wil je wel doneren aan Stichting walk On? Dat kan heel eenvoudig via de doneer-knop op onze website of onze Facebookpagina!

• Datum: zaterdag 9 september
  • Locatie: Mr. D.U. Stikkerlaan 6 in Winschoten
  • Starttijden:
    Lutje RUN 0,5-1-2 km vanaf 9.00 uur

100 km 10.00 uur
    50 km 10.15 uur
    10 x 10 km estafette 10.30 uur
  • Meer info: runwinschoten.nl

Over RUN Winschoten
Al sinds 1976 wordt op de tweede zaterdag in september de RUN in Winschoten gehouden. De 50 km, 100 km en 10 x 10 km estafette worden gelopen op een parcours van 10km lang door Winschoten en Heiligerlee. Het parcours is met de Jones Counter opgemeten en voldoet daarmee aan de voorwaarden voor Nederlandse, Europese en Wereldrecords.

Over Stichting Walk On
Stichting Walk On is opgericht in maart 2016 en zet zich in om mensen met een dwarslaesie weer te laten lopen. Mensen met een dwarslaesie zijn vandaag de dag ‘veroordeeld’ tot hun rolstoel en de Stichting Walk On zet zich in om de politiek en de zorgverzekeraars ervan te overtuigen dat deze veroordeling achterhaald is. Met behulp van een exoskelet kan een dwarslaesiepatiënt weer leren lopen!